Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Νύχτες του Μάη

Νύχτες του Μάη
από την ποιητική συλλογή ΟΝΕΙΡΟ

Νύχτες που ζώνει η άνοιξη, από παντού, το σπίτι,
νύχτες των αστεριών και του έρωτα,
νύχτες του γιασεμιού και της παλίρροιας,
νύχτες για κόσμους που έρχονται απ' το πουθενά
και φτιάχτηκαν για μένα
νύχτες της προσμονής και του άπιαστου.
Νύχτες που γνέθει η μοναξιά
μεταξωτό κουκούλι, διάφανο
γυρωθέ απ' την ψυχή μου
και γίνεται πάχνη Φθινοπωρινή
κι άπνοια του κατακαλόκαιρου
και κείνο το πεφταστέρι γίνεται
που κυνηγούσα να πιάσω
σαν ήμουνα παιδί
κι ίσως το κυνηγάω ακόμα.


~


Νύχτες του Μάη το μυαλό μου το παιδεύουνε,
νύχτες του φεγγαριού ψαχουλεύουν την ψυχή μου.
Ένα τραγούδι, ένα λουλούδι, ένα παράπονο,
ένα χαμόγελο που μάζεψα, πεταγμένο στο δρόμο.
Νύχτες του Μάη το μυαλό μου το παιδεύουνε
οι δικές σου οι νύχτες ψαχουλεύουν την ψυχή μου.


Μάγια Μποντζώρλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου